doctoral thesis
Upravljanje procesom brendiranja na primjeru turističke destinacije Kvarner
doktorska disertacija

University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Bagarić, L. (2012). Upravljanje procesom brendiranja na primjeru turističke destinacije Kvarner : doktorska disertacija (Doctoral thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:409001

Bagarić, Lidija. "Upravljanje procesom brendiranja na primjeru turističke destinacije Kvarner : doktorska disertacija." Doctoral thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:409001

Bagarić, Lidija. "Upravljanje procesom brendiranja na primjeru turističke destinacije Kvarner : doktorska disertacija." Doctoral thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:409001

Bagarić, L. (2012). 'Upravljanje procesom brendiranja na primjeru turističke destinacije Kvarner : doktorska disertacija', Doctoral thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 31 March 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:409001

Bagarić L. Upravljanje procesom brendiranja na primjeru turističke destinacije Kvarner : doktorska disertacija [Doctoral thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2012 [cited 2025 March 31] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:409001

L. Bagarić, "Upravljanje procesom brendiranja na primjeru turističke destinacije Kvarner : doktorska disertacija", Doctoral thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2012. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:409001

Please login to the repository to save this object to your list.
accessibility

closeAccessibilityrefresh

If you wish to permanently save changes, click on Save, if not - your settings will be reset when you restart the browser.