Sveučilište u Rijeci Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Citirajte ovaj rad
Bagarić, L. (2012). Upravljanje procesom brendiranja na primjeru turističke destinacije Kvarner : doktorska disertacija (Disertacija). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:409001
Bagarić, Lidija. "Upravljanje procesom brendiranja na primjeru turističke destinacije Kvarner : doktorska disertacija." Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:409001
Bagarić, Lidija. "Upravljanje procesom brendiranja na primjeru turističke destinacije Kvarner : doktorska disertacija." Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:409001
Bagarić, L. (2012). 'Upravljanje procesom brendiranja na primjeru turističke destinacije Kvarner : doktorska disertacija', Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 16.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:409001
Bagarić L. Upravljanje procesom brendiranja na primjeru turističke destinacije Kvarner : doktorska disertacija [Disertacija]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2012 [pristupljeno 16.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:409001
L. Bagarić, "Upravljanje procesom brendiranja na primjeru turističke destinacije Kvarner : doktorska disertacija", Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2012. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:409001