@mastersthesis{tvz:200, author = {{Puškarić, Željka}}, title = {{ANALIZA USPJEŠNOSTI DIGITALNOG MARKETINGA PODUZEĆA OLIVAL}}, } @mastersthesis{tvz:198, author = {{Kapetanović, Ayna Emina}}, title = {{USPOREDBA UČINKOVITOSTI INFLUENCER I UGC MARKETINGA NA PRIMJERU BRENDA GARNIER}}, } @mastersthesis{tvz:201, author = {{Zelenika, Marija}}, title = {{UTJECAJ PROMOTIVNIH AKTIVNOSTI NA INSTAGRAMU NA KUPOVNE ODLUKE POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{tvz:199, author = {{Matoš, Ozana}}, title = {{UTJECAJ SADRŽAJA GENERIRANOG UMJETNOM INTELIGENCIJOM NA PONAŠANJE POTROŠAČA BRENDA NIKE}}, } @mastersthesis{tvz:202, author = {{Matanović, Ana-Marija}}, title = {{Utjecaj uzroka sukoba i strategija rješavanja na dinamiku timskog rada}}, } @mastersthesis{tvz:218, author = {{Marijan, Mihaela}}, title = {{ANALIZA DIGITALNOG MARKETINGA U PODUZEĆU LEDO PLUS D.O.O.}}, } @mastersthesis{tvz:215, author = {{Jurak, Borna}}, title = {{PODUZETNIČKI PRISTUP I IMPLIKACIJE VIRTUALNE EKONOMIJE VIDEOIGARA}}, } @mastersthesis{tvz:219, author = {{Diljak, Tin}}, title = {{Primjena linearnog programiranja u procesu planiranja i izgradnji kuća za najam u turističkom naselju}}, } @mastersthesis{tvz:216, author = {{Gašparić, Kruno}}, title = {{Uvođenje i primjena alata za upravljanje projektima u malim IT poduzećima}}, } @mastersthesis{tvz:231, author = {{Anić, Dijana}}, title = {{ANALIZA UČINKOVITOSTI USLUGA DIGITALNOG OGLAŠAVANJA AGENCIJE DIGITAL PARK}}, } @mastersthesis{tvz:260, author = {{Karnas, Nikola}}, title = {{OPTIMIZACIJA KORISNIČKOG ISKUSTVA KAO KLJUČNI FAKTOR USPJEHA NA TRŽIŠTU SPORTSKOG KLAĐENJA}}, } @mastersthesis{tvz:252, author = {{Vinovrški, Karlo}}, title = {{Prisutnost digitalne transformacije u transportnom poslovanju}}, } @mastersthesis{tvz:232, author = {{Batinjan, Iva Marija}}, title = {{Utjecaj kozmetičkih proizvoda na impulzivnu kupnju}}, } @mastersthesis{tvz:223, author = {{Pukanić, Josip}}, title = {{Izazovi korištenja kriptovaluta kao sredstva plaćanja u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{tvz:203, author = {{Jajčanin, Tomislav}}, title = {{ANALIZA UPRAVLJANJA BRENDOM KOMPANIJE APPLE Inc.}}, } @mastersthesis{tvz:205, author = {{Vešliga, Iva}}, title = {{DIGITALNA TRANSFORMACIJA DRUŠTVA PREMA INDUSTRIJI 5.0}}, } @mastersthesis{tvz:204, author = {{Roškar, Ante}}, title = {{Digitalizacija poslovanja i stavovi zaposlenika u procesu njenog provođenja}}, } @mastersthesis{tvz:206, author = {{Horvat, Igor}}, title = {{Model optimizacije razmjene financijske dokumentacije}}, } @mastersthesis{tvz:208, author = {{Biškup, Patricija}}, title = {{PROMOCIJA VARAŽDINSKE ŽUPANIJE KROZ INTEGRIRANU MARKETINŠKU KOMUNIKACIJU KUĆE ZA ODMOR UPHILL PARADISE}}, } @mastersthesis{tvz:207, author = {{Pintarić, Renato}}, title = {{Percepcija zaposlenika o važnosti različitih vrsta motivacijskih faktora s obzirom na individualne preferencije}}, } @mastersthesis{tvz:209, author = {{Pogačić, Nives}}, title = {{Socijalna i emocionalna inteligencija u multikulturalnom poslovnvom okruženju}}, } @mastersthesis{tvz:211, author = {{Kostecki, Luka}}, title = {{USPOREDBA PROGRAMSKE PODRŠKE ZA PROVJERU AUTENTIČNOSTI RADOVA NA DOBROBIT AKADEMSKE ČESTITOSTI}}, } @mastersthesis{tvz:213, author = {{Čančer, Domagoj}}, title = {{UTJECAJ DIGITALNOG MARKETINGA NA RAZVOJ I USPJEH HRVATSKOG BRENDA ALI KEBABA}}, } @mastersthesis{tvz:214, author = {{Roso Štajnkler, Ana}}, title = {{UTJECAJ RIVALSTVA KOMPANIJA COCA-COLE I PEPSIJA NA PROMOCIJU I BRENDIRANJE BEZALKOHOLNIH PIĆA}}, } @mastersthesis{tvz:210, author = {{Garić, Ljubinka}}, title = {{Usporedba programatskog oglašavanja s direktnim zakupom medija - fenomenološka analiza}}, } @mastersthesis{tvz:212, author = {{Oškera, Elizabeta}}, title = {{Utjecaj brendiranja na kupnju novog proizvoda}}, } @mastersthesis{tvz:220, author = {{Arthofer, Matija}}, title = {{PRIMJENA ANALIZE VREMENSKIH NIZOVA U FINANCIJSKOJ ANALIZI PODUZEĆA ASSECO SEE DOO}}, } @mastersthesis{tvz:221, author = {{Šabić, Ana}}, title = {{UTJECAJ DIGITALNOG MARKETINGA NA UČINKOVITOST I PREPOZNATLJIVOST BRENDA SCHWARZKOPF PROFESSIONAL}}, } @mastersthesis{tvz:222, author = {{Horvat, Feđa}}, title = {{UTJECAJ PANDEMIJE COVID-19 NA POSLOVANJE PODUZEĆA DAIKIN HRVATSKA}}, } @mastersthesis{tvz:258, author = {{Drčelić, Kristina}}, title = {{ANALIZA AKTIVNOSTI DIGITALNOG MARKETINGA PODUZEĆA KRAŠ d.d.}}, } @mastersthesis{tvz:234, author = {{Krašina, Ksenija}}, title = {{ANALIZA UPRAVLJANJA BRENDOM JORDAN}}, } @mastersthesis{tvz:279, author = {{Salopek, Lucija}}, title = {{ANALIZA DIGITALNE POLITIČKE KOMUNIKACIJE U REPUBLICI HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{tvz:280, author = {{Jelinić, Toni}}, title = {{ANALIZA DIGITALNOG PROMOTIVNOG SPLETA LEGO GRUPE}}, } @mastersthesis{tvz:281, author = {{Podbevšek, Leona}}, title = {{ANALIZA UČINKOVITOSTI UPRAVLJANJA BRENDOM KARL LAGERFELD}}, } @mastersthesis{tvz:282, author = {{Petek, Antonela}}, title = {{Korištenje chatbot tehnologija u području digitalnog marketinga}}, } @mastersthesis{tvz:283, author = {{Ćorković, Alen}}, title = {{ZNAČAJ MREŽNE STRANICE ZA USPJEH PODUZEĆA WEBPOWER ADRIA}}, } @mastersthesis{tvz:269, author = {{Lončarić, Ivan}}, title = {{ANALIZA DIGITALNIH MARKETINŠKIH KAMPANJA KOMPANIJE HRVATSKI TELEKOM}}, } @mastersthesis{tvz:270, author = {{Šragalj, Ariana}}, title = {{ANALIZA DIGITALNOG MARKETINGA NA PRIMJERU PODUZEĆA RIMAC AUTOMOBILI d.o.o.}}, } @mastersthesis{tvz:274, author = {{Begić, Ivan}}, title = {{FINANCIJSKA ANALIZA ADRIA PLASTIK D.D.}}, } @mastersthesis{tvz:271, author = {{Bašić, Stipe}}, title = {{Implementacija CRM sustava u poduzeću FeroTerm}}, } @mastersthesis{tvz:275, author = {{Karavdić, Mihaela}}, title = {{Informacijsko komunikacijska tehnologija kao podrška upravljanju projektima}}, } @mastersthesis{tvz:276, author = {{Sopić, Lucija}}, title = {{Paradoks privatnosrti kod Z generacije}}, } @mastersthesis{tvz:277, author = {{Čehić, Simon}}, title = {{Percepcija društvene mreže LinkedIn kod korisnika u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{tvz:278, author = {{Novaković Matanić, Marina}}, title = {{Primjena asistivnih tehnologija na području zdravstva kao pokazatelja digitalne transformacije u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{tvz:272, author = {{Lončar, Paulina}}, title = {{Usporedba tradicionalnih i suvremenih metoda upravljanja projektima u IKT sektoru}}, } @mastersthesis{tvz:290, author = {{Turk, Antonio}}, title = {{ANALIZA UČINKOVITOSTI ODRŽIVOG RAZVOJA U NAFTNOJ GRUPACIJI INA}}, } @mastersthesis{tvz:291, author = {{Lozar, Edi}}, title = {{PRIMJENA LINEARNOG PROGRAMIRANJA U RJEŠAVANJU NUTRICIONISTIČKOG PROBLEMA}}, } @mastersthesis{tvz:292, author = {{Džankić, Dragan}}, title = {{Primjena RACE modela u niskobudžetnim marketinškim kampanjama pri digitalnom oglašavanju}}, } @mastersthesis{tvz:297, author = {{Golem, Luka}}, title = {{TEHNOLOŠKE INOVACIJE KAO TEMELJ SUVREMENOG HRVATSKOG TURIZMA}}, } @mastersthesis{tvz:294, author = {{Huzejrović, Anes}}, title = {{UTJECAJ PANDEMIJE COVID-19 NA RAZVOJ AUTOMOBILSKE INDUSTRIJE}}, } @mastersthesis{tvz:298, author = {{Bogdan, Matej}}, title = {{Utjecaj industrije 4.0. na zaposlenost obzirom na razinu obrazovanja}}, } @mastersthesis{tvz:295, author = {{Zemljak Pećina, Ana}}, title = {{Značaj digitalnih medija u cjeloživotnom učenju}}, } @mastersthesis{tvz:286, author = {{Ivić, Davor}}, title = {{ALATI DIGITALNOG MARKETINGA NA PRIMJERU UZGAJIVAČNICE PASA TATSUYA KENSHA}}, } @mastersthesis{tvz:287, author = {{Nikolovski, Mario}}, title = {{Izazovi i zahtjevi komunalnih poduzeća u primjeni industrije 4.0}}, } @mastersthesis{tvz:289, author = {{Deduš, Martina}}, title = {{Kritička analiza diskursa hrvatskog visokog obrazovanja: neoliberalizam, marketizacija, mekdonaldizacija}}, } @mastersthesis{tvz:307, author = {{Vojnović, Ella}}, title = {{ANALIZA DRUŠTVENO ODGOVORNOG POSLOVANJA KOMPANIJE DM - DROGERIE MARKT D.O.O.}}, } @mastersthesis{tvz:299, author = {{Kvakan, Valentina}}, title = {{ANALIZA UČINKOVITOSTI DIGITALNOG MARKETINGA PARKA PRIRODE KOPAČKI RIT}}, } @mastersthesis{tvz:308, author = {{Štulec, Ksenija}}, title = {{UTJECAJ DIGITALNOG MARKETINGA NA BOLJU POPUNJENOST SMJEŠTAJNOG KAPACITETA}}, } @mastersthesis{tvz:304, author = {{Mikolčević, Maja}}, title = {{UTJECAJ DIGITALNOG MARKETINGA NA ODLUKU O KUPNJI MLADIH POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{tvz:312, author = {{Djak, Anteja}}, title = {{UTJECAJ GERILA MARKETINGA NA POTROŠAČE}}, } @mastersthesis{tvz:309, author = {{Klarić, Ana}}, title = {{ZNAČAJ OBRAĐENIH PODATAKA ZA KREIRANJE MARKETINŠKIH KAMPANJA I DONOŠENJE POSLOVNIH ODLUKA}}, } @mastersthesis{tvz:310, author = {{Keleković, Marta}}, title = {{Zaštita potrošača-ugovaranje pravnih poslova putem internetskog poslovanja s posebnim osvrtom na marketinške prevare}}, } @mastersthesis{tvz:305, author = {{Potrebica, Zvonimir}}, title = {{Analiza sedmogodišnjeg članstva Republike Hrvatske u Europskoj Uniji u odnosu na ostale zemlje članice}}, } @mastersthesis{tvz:300, author = {{Tavić, Nikola}}, title = {{Kapitalizam nadziranja i osviještenost mlađih dobnih skupina u RH}}, } @mastersthesis{tvz:301, author = {{Kralj, Bruno}}, title = {{Primjena i arhitektura skladišta podataka u poslovnom okruženju bankarskog sustava}}, } @mastersthesis{tvz:302, author = {{Damjanić, Kristina}}, title = {{RIZICI PRIMJENE TEHNOLOGIJE VIRTUALNE STVARNOSTI U ZABAVNE SVRHE}}, } @mastersthesis{tvz:303, author = {{Barić, Mateja}}, title = {{Usporedba normativnih pokazatelja prisutnosti Četvrte industrijske revolucije i prakse u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{tvz:314, author = {{Šarić, Morana}}, title = {{Specifičnosti financijske analize proračunskog korisnika na primjeru veleučilišta}}, } @mastersthesis{tvz:315, author = {{Turkalj, Krešimir}}, title = {{Utjecaj FinTech kompanija na digitalnu transformaciju bankarstva u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{tvz:316, author = {{Keserović, Dijana}}, title = {{Utjecaj primjene kreativnih tehnika na komunikacijske tokove unutar timova}}, } @mastersthesis{tvz:313, author = {{Šimrak, Božena}}, title = {{Financijska analiza ustanova u obrazovanju}}, } @mastersthesis{tvz:317, author = {{Dizdar, Marjana}}, title = {{Analiza digitalnog marketinga kompanije Hrvatski telekom d.d.}}, } @mastersthesis{tvz:321, author = {{Čamber, Iva}}, title = {{Analiza utjecaja marketinških aktivnosti na poslovanje poduzeća Pliva Hrvatska d.o.o.}}, } @mastersthesis{tvz:320, author = {{Marjančić, Lucija}}, title = {{Analiza učinkovitosti rebrendinga American Express kartice.}}, } @mastersthesis{tvz:322, author = {{Komljenović, Maja}}, title = {{Digitalna ekranizacija hrvatskog stripa}}, } @mastersthesis{tvz:318, author = {{Stankić, Karmen}}, title = {{Financijska analiza Raiffeisenbank Austria d.d. za razdoblje 2015. do 2017. godine}}, } @mastersthesis{tvz:323, author = {{Džajkić, Nikolina}}, title = {{Financijska analiza tvrtke Kamp Šimuni d.o.o.}}, } @mastersthesis{tvz:324, author = {{Rebrović Marečić, Marija}}, title = {{Financijska analiza tvrtke Rimac automobili d.o.o.}}, } @mastersthesis{tvz:325, author = {{Krznar, Stjepan}}, title = {{Komparativna analiza financijskih izvještaja na primjeru proizvodne i uslužne tvrtke}}, } @mastersthesis{tvz:326, author = {{Štraus Kunek, Karolina}}, title = {{Utjecaj influencera na društvenim mrežama na potrošačku odluku o kupnji proizvoda.}}, } @mastersthesis{tvz:327, author = {{Čamber, Mirjana}}, title = {{Utjecaj intelektualnog kapitala na konkurentnost poduzeća u Republici Hrvatskoj.}}, } @mastersthesis{tvz:328, author = {{Pujić, Anita}}, title = {{Utjecaj marketinga na društvenim mrežama na ponašanje potrošača.}}, } @mastersthesis{tvz:330, author = {{Nemeček, Irena}}, title = {{Utjecaj rebrendinga i nove marketinške strategije kompanije A1 na njenu konkurentnost na hrvatskom tržištu.}}, } @mastersthesis{tvz:331, author = {{Drinovac, Bernard}}, title = {{Značaj i utjecaj kanala digitalnog marketinga u promociji obrazovanja odraslih u Republici Hrvatskoj.}}, } @mastersthesis{vuka:1431, author = {{Vidoš, Sven}}, title = {{ANALIZA UČINKOVITOSTI PROMOCIJSKOG SPLETA KOMPANJE RED BULL}}, } @mastersthesis{vuka:1183, author = {{Vlašić, Mateja}}, title = {{Analiza učinkovitosti motivacije ljudskih resursa}}, } @mastersthesis{vuka:1200, author = {{Brezović, Jelena}}, title = {{PODUZETNIČKI PROJEKT NA PRIMJERU TURISTIČKOG KAMPA}}, } @mastersthesis{libertas:136, author = {{Prajo Gojsilović, Ivana}}, title = {{Analiza promocijskih aktivnosti kompanije Lidl}}, } @mastersthesis{libertas:137, author = {{Pehilj, Senad}}, title = {{Analiza uspješnosti internet-marketinga kompanije Lego}}, } @mastersthesis{libertas:142, author = {{Zrinušić, Domagoj}}, title = {{Situacijska analiza proizvoda Cockte kroz franšizno poslovanje}}, } @mastersthesis{vuka:1108, author = {{Sokolović, Larisa}}, title = {{Analiza marketinške strategije inozemne kompanije na hrvatskom tržištu}}, } @mastersthesis{vuka:1083, author = {{Krivačić, Dijana}}, title = {{Analiza promocijskih aktivnosti hotela Korana-Srakovčić}}, } @mastersthesis{libertas:138, author = {{Marinović, Ana}}, title = {{Analiza etičnosti u marketingu financijskih institucija}}, } @mastersthesis{vuka:888, author = {{Maraković, Nataša}}, title = {{Poduzetnički projekt na primjeru obrta za izradu drvenih elemenata i gotovih proizvoda}}, } @mastersthesis{vuka:770, author = {{Husak, Petra}}, title = {{Poduzetnički projekt na primjeru cvjećarnice}}, } @mastersthesis{vuka:786, author = {{Majcen, Mateja}}, title = {{Poduzetnički projekt na primjeru izrade unikatnog nakita}}, } @mastersthesis{vuka:805, author = {{Ninković, Ivana}}, title = {{Poduzetnički projekt na primjeru malog obiteljskog hotela}}, } @mastersthesis{libertas:31, author = {{Popić, Antonio}}, title = {{Analiza promocijskih aktivnosti poduzeća Zvijezda d.d.}}, } @mastersthesis{vuka:582, author = {{Kolić, Ivana}}, title = {{Poduzetnički projekt na primjeru male pivovare}}, } @mastersthesis{vuka:487, author = {{Golubić, Tea}}, title = {{Poduzetnički projekt na primjeru servisa za održavanje objekata}}, } @mastersthesis{vuka:333, author = {{Resovac, Goran}}, title = {{Poduzetnički projekt na primjeru fitness centra}}, } @mastersthesis{vuka:27, author = {{Oštrina, Tihana}}, title = {{Poduzetnički projekt na primjeru centra "Kuća špilje"}}, } @mastersthesis{vuka:29, author = {{Borić, Sandra}}, title = {{Poduzetnički projekt na primjeru proizvodnje jagodičastog voća}}, } @phdthesis{svkri:3235, author = {{Kuvačić, Dalija}}, title = {{Utjecaj novih znanja na konkurentnost malog poduzetništva u ugostiteljstvu}}, } @mastersthesis{tvz:293, author = {{Marlović, Josip}}, title = {{UTJECAJ MARKE POSLODAVCA NA ZAPOŠLJAVANJE U PODUZEĆU COMBIS D.O.O.}}, }