pid,type,title,authors,mentors,source_title,published_date,url,doi,isbn,issn,eissn fthm:4665,thesis,"Etika u brendiranju dodataka prehrani","Živko, Marija",,,,,,,, fthm:4672,thesis,"Marketinška strategija Hilton hotela","Peraić, Lorena",,,,,,,, fthm:4035,thesis,"Održivi razvoj turizma u Općini Matulji","Mohorovičić, Iva",,,,,,,, fthm:4286,thesis,"Uloga manifestacija u jačanju brenda grada Šibenika","Krečak, Iva",,,,,,,, fthm:4669,thesis,"Utjecaj ljudskih osjetila na doživljaj brenda","Ćalušić, Franko",,,,,,,, fthm:4352,thesis,"Utjecaj slavnih osoba na prehrambene navike mladih žena","Ban, Grazia",,,,,,,, fthm:3981,thesis,"Glamping kao potencijal za održivi razvoj turizma","Fabečić, Tea",,,,,,,, fthm:3804,thesis,"Atraktivnost električnih automobila na primjeru brenda Tesla","Antonija, Rivić",,,,,,,, fthm:3767,thesis,"Brend strategija hotelskog poduzeća na primjeru Amadria Parka","Maračić, Nikolina",,,,,,,, fthm:3757,thesis,"Zeleni marketing u turizmu","Radošević, Ana",,,,,,,, fthm:3611,thesis,"Utjecaj putničkih blogova i vlogova na donošenje odluke o putovanju generacije Z.","Klasan, Nensi",,,,,,,, fthm:4851,dissertation,"Uloga osjetilnog marketinga u kreiranju turističkog doživljaja","Šker, Irena",,,,,,,, fthm:4252,thesis,"Brendiranje istočne Istre kao cikloturističke destinacije","Zulijani, Antonio",,,,,,,, fthm:3648,thesis,"Jačanje brenda nacije kroz uspjehe hrvatskih sportaša","Hajek, Anera",,,,,,,, fthm:4063,thesis,"Percepcija posjetitelja o Hrvatskoj kao turističkoj destinaciji u vrijeme pandemije Covid-19","Bačić, Ana-Marija",,,,,,,, fthm:3519,dissertation,"Održivi marketing u visokom obrazovanju","Meštrović, Dunja",,,,,,,, fthm:4297,thesis,"Marketing kongresnog turizma na primjeru grada Opatije","Mrak, Jelena",,,,,,,, fthm:4173,thesis,"Marketing u dentalnom turizmu Primorsko - goranske županije","Jelić, Iva",,,,,,,, fthm:4359,thesis,"Promocija hotelskih grupacija Istarske županije","Rojnić, Eleonora",,,,,,,, fthm:3963,thesis,"Važnost kreativnog pristupa u hotelskoj promociji","Bulić, Patricia",,,,,,,, fthm:4131,thesis,"Zeleni marketing u hotelijerstvu","Lovrenčić, Nina",,,,,,,, fthm:4251,thesis,"Moć influencera u jačanju brenda turističke destinacije","Vukmir, Nicole",,,,,,,, fthm:3651,thesis,"Storytelling u funkciji izgradnje i jačanja brenda destinacije Požeške kotline","Šarić, Elena",,,,,,,, fthm:4066,thesis,"Uloga storytellinga u brendiranju turističke destinacije","Kapusta, Valentina",,,,,,,, fthm:4068,thesis,"Zdravstveni turizam kao potencijal brendiranja turističke destinacije","Mlakar, Ida",,,,,,,, efri:3652,thesis,"Analiza kvalitete usluga u poduzetništvu na primjeru trgovačkog društva Kašmir d.o.o. primjenom SERVQUAL modela","Bakula, Kristijan",,,,,,,, efri:3661,thesis,"Ekonomija doživljaja na primjeru manifestacije Advent u Zagrebu","Baždar Gašljević, Tihana",,,,,,,, fthm:2757,dissertation,"Međuovisnost turističkog doživljaja i okolišno prihvatljivog ponašanja turista u kampovima","Cegur Radović, Tihana",,,,,,,, fthm:3251,thesis,"Autohtoni lički proizvodi kao brend","Kurteš, Iva",,,,,,,, fthm:3248,thesis,"Brendiranje Krapinsko-zagorske županije putem slogana „Zagorje-bajka na dlanu“","Mihovilić, Dijana",,,,,,,, fthm:3252,thesis,"Dimenzije brenda i njihov utjecaj na emocionalnu povezanost s brendom","Stojisavljević, Nikolina",,,,,,,, fthm:3246,thesis,"Uloga društvturističknih mreža u jačanju brenda destinacije","Kolesarić, Irena",,,,,,,, fthm:2900,thesis,"Utjecaj Influencera na stvaranje pozitivnog imidža hotelskog","Juran, Andrija Leon",,,,,,,, fthm:3249,thesis,"Utjecaj vizualnog identiteta na odluku o kupnji","Petrinec, Paula",,,,,,,, fthm:2896,thesis,"Brendiranje heritage hotela","Ristl, Tara",,,,,,,, fthm:2897,thesis,"Glamping turizam kao brend","Salar, Valent",,,,,,,, fthm:3253,thesis,"Fc Barcelona u izgradnji brenda Barcelone","Petrač, Petar",,,,,,,, fthm:2898,thesis,"Primjena digitalnog marketinga u hotelijerstvu","Klasan, Nensi",,,,,,,, fthm:3183,thesis,"Uloga gastronomije u funkciji jačanja brenda turističke destinacije","Miškić, Monika",,,,,,,, fthm:2903,thesis,"Uloga malih obiteljskih hotela u jačanju turizma RH","Radić, Jelena",,,,,,,, fthm:3250,thesis,"Upravljanje imidžom otoka Murtera na turističkom tržištu","Cmrk, Lorena",,,,,,,, fthm:3247,thesis,"Utjecaj digitalnog marketinga na prepoznatljivost brenda turističke destinacije","Miletić, Antonela",,,,,,,, efri:3049,thesis,"Ekološki prihvatljivo i društveno odgovorno ponašanje potrošača","Piragić, Ivana",,,,,,,, fthm:2615,thesis,"Marketinška strategija Hotela Plava Laguna","Feltrin, Bruno",,,,,,,, fthm:2439,thesis,"Primjena marketinškoga miksa u poslovanju Hotela Boškinac","Dolić, Ana",,,,,,,, fthm:2385,thesis,"Istraživanje imidža turističke destinacije na primjeru otoka Krka","Stažnik, Sara",,,,,,,, fthm:2306,thesis,"Primjena ekoloških materijala i utjecaj ekološke osviještenosti na razvoj destinacije - primjer Istre","Juričić, Ana",,,,,,,, fthm:2307,thesis,"Uloga gastronomije u brendiranju Istre kao turističke destinacije","Kocijančić, Eni",,,,,,,, fthm:2635,thesis,"Marketing kamping turizma Hrvatske","Ružić, Ivana",,,,,,,, fthm:2460,thesis,"Utjecaj recenzija na uspješnost poslovanja hotelskih objekata","Terzić, Aida",,,,,,,, fthm:2263,thesis,"Analiza snage i percepcije brenda Kvarner na domaćem turističkom tržištu","Ćetković, Edi",,,,,,,, fthm:2279,thesis,"Uloga društvenih mreža u jačanju turističkih brendova","Zubić, Dijana",,,,,,,, fthm:2357,thesis,"Utjecaj Instagrama na namjere putovanja milenijalaca","Domić, Gabriela",,,,,,,, fthm:2303,thesis,"Utjecaj društvenih mreža na odluku o turističkom putovanju","Glavičić, Ira",,,,,,,, fthm:2277,thesis,"Utjecaj filmskoga turizma na kvalitetu života lokalnoga stanovništva","Glavašević, Marija",,,,,,,, fthm:2710,thesis,"Brand identitiy model kao temelj uspješnoga brendiranja u hotelijerstvu","Radovčić, Matko",,,,,,,, fthm:2680,thesis,"Brendiranje u hotelijerstvu na primjeru Hotela Sheraton Zagreb","Miškić, Monika",,,,,,,, fthm:2624,thesis,"Utjecaj prodajnih kanala na odluku o odabiru hotelskog objekta","Kurtanjek, Dinka",,,,,,,, efri:2241,dissertation,"Uloga proširene stvarnosti u unapređenju marketinga doživljaja u turističkoj destinaciji","Kos Kavran, Adrijana",,,,,,,, efri:2942,thesis,"Online komunikacija zdravstvenih ustanova s postojećim i potencijalnim turistima u svrhu promicanja zdravstvenog turizma","Dalleaste, Barbara",,,,,,,, fthm:1949,thesis,"Cijena kao element pozicioniranja u hotelijerstvu","Kitanovska, Simona",,,,,,,, fthm:1909,thesis,"Filmska priča kao element identiteta u brendiranju turističke destinacije","Kukurić, Anamaria",,,,,,,, fthm:1925,thesis,"Pozicioniranje hotelskih objekata na internetskim platformama","Antonić, Patricia",,,,,,,, fthm:1792,thesis,"Razvoj hostelske ponude u Republici Hrvatskoj","Grivičić, Hrvoje",,,,,,,, fthm:2152,thesis,"Brendiranje destinacije kroz turistička događanja na primjeru Krapinsko-zagorske županije","Tkalec, Marina",,,,,,,, fthm:1785,thesis,"Cijena kao element marketing miksa hotela Panorama","Milaković, Valentina",,,,,,,, fthm:2149,thesis,"Hrvatska kulturna baština kao brend u turizmu","Modruš, Ivana",,,,,,,, fthm:2030,thesis,"Implementacija strategije digitalnoga marketinga u hotelskom poslovanju","Jašarević, Hasfeta",,,,,,,, fthm:1801,thesis,"Međunarodni marketing i međuindustrijski rast","Franjković, Bruno",,,,,,,, fthm:2039,thesis,"Optimiziranje prodaje hotelskoga proizvoda kroz online turističke agencije","Kovačić, Patricia",,,,,,,, fthm:1946,thesis,"Važnost društvenih mreža u promociji ugostiteljskih objekata","Miškić, Mateja",,,,,,,, fthm:1448,thesis,"Uloga manifestacija u brendiranju turističke destinacije","Melnjak, Tea",,,,,,,, efri:2078,thesis,"Odrednice lojalnosti navijača HNK Rijeka","Kuzmanić, Antonio",,,,,,,, efri:2036,thesis,"Uloga dizajna u oglašavanju","Blažević, Matija",,,,,,,, fthm:1573,dissertation,"Koncept i mjerenje unutarnje kvalitete usluga u hotelijerstvu","Gjurašić, Matina",,,,,,,, fthm:1310,thesis,"Brendiranje Slavonije kao turističke destinacije","Petrović, Iva",,,,,,,, fthm:1292,thesis,"Aktivnosti građenja pozitivnoga imidža Hrvatske kao turističke destinacije","Pintar, Ivana",,,,,,,, fthm:1309,thesis,"Percepcija imidža Hrvatske kao turističke destinacije","Petaković, Ema",,,,,,,, fthm:1558,thesis,"Potencijal ugostiteljskih kapaciteta Gorskoga kotara","Ferderber, Domagoj",,,,,,,, fthm:1441,thesis,"Promocija Republike Hrvatske kao turističke destinacije na Azijskom tržištu","Kunina, Lana",,,,,,,, fthm:1563,thesis,"Primjena elemenata marketing miksa eko hotela","Valenta, Megan",,,,,,,, fthm:1624,thesis,"Promocija u hotelijerstvu","Miškić, Mateja",,,,,,,, fthm:1420,thesis,"Utjecaj brenda na odabir turističke destinacije mladih potrošača","Crnek, Katarina",,,,,,,, fthm:1439,thesis,"Utjecaj društvenih mreža u marketinškoj komunikaciji s potencijalnim turistima","Krinić, Bruna",,,,,,,, fthm:735,dissertation,"Percipirana vrijednost održive turističke destinacije s aspekta kvalitete","Vuković, Dijana",,,,,,,, fthm:810,thesis,"Filmska industrija u ulozi promotora turističke destinacije","Jelić, Antonija",,,,,,,, fthm:993,thesis,"Primjena marketinškog miksa u poslovanju hotela Esplanade","Sarić, Luka",,,,,,,, fthm:803,thesis,"Značaj sigurnosti u pozicioniranju Hrvatske kao turističke destinacije","Barišić, Mateja",,,,,,,, fthm:822,thesis,"Brendiranje niskobudžetnih avio-kompanija i njihov utjecaj na međunarodni turizam","Žikić, Simona",,,,,,,, fthm:806,thesis,"Hoteli za kućne ljubimce kao brend u turizmu","Drakulić, Ela",,,,,,,, fthm:1130,thesis,"Komunikacija s tržištem putem društvenih mreža u hotelijerstvu","Krnić, Bruna",,,,,,,, fthm:1235,thesis,"Marketinška strategija hotela u uvjetima krize","Mandura, Brankica",,,,,,,, fthm:1132,thesis,"Međunarodni hotelski lanci i njihovo djelovanje na području Republike Hrvatske","Melnjak, Tea",,,,,,,, fthm:928,thesis,"Muzej krapinskoga neandertalca u funkciji promocije turističke destinacije Krapina","Rumbak, Renato",,,,,,,, fthm:813,thesis,"Obilježja i potencijal mračnoga turizma u promociji turističke destinacije","Njegovan, Ana",,,,,,,, fthm:805,thesis,"Promocija Dubrovnika kao turističke destinacije putem društvenih mreža","Bebek, Nikolina",,,,,,,, fthm:1232,thesis,"Strategije pozicioniranja hotela na turističkom tržištu","Holjevac, Leonarda",,,,,,,, fthm:1225,thesis,"Analiza ciljnih tržišta","Kukurić, Anamaria",,,,,,,, fthm:682,thesis,"Brendiranje autohtone hrvatske gastronomije","Široki, Marina",,,,,,,, fthm:766,thesis,"Brendiranje autohtone hrvatske gastronomije","Široki, Marina",,,,,,,, fthm:209,thesis,"Uloga sadržaja generiranog od korisnika u promociji turističke destinacije","Miljević, Aleksandra",,,,,,,, fthm:385,thesis,"Poslovanje i promocija turističkih agencija otoka Krka","Depikolozvane, Dora",,,,,,,, fthm:462,thesis,"Elementi marketinškog miksa hotela Park u Čakovcu","Matulin, Mišel",,,,,,,, fthm:474,thesis,"Mali obiteljski hoteli u ponudi hotelijerstva Hrvatske","Murn, Arijana",,,,,,,, fthm:455,thesis,"Marketing kulturnoga turizma na primjeru grada Osijeka","Marić, Diana",,,,,,,, fthm:32,thesis,"Marketing restoraterstva destinacije Poreč","Ahmetbašić, Elvis",,,,,,,, fthm:342,thesis,"Marketing turističkoga proizvoda Vukovarsko-srijemske županije","Božić, Sara",,,,,,,, fthm:598,thesis,"Plan marketinga malog obiteljskog hotela","Maljoku, Jana",,,,,,,, fthm:486,thesis,"Promotivne aktivnosti turističke destinacije","Petaković, Ema",,,,,,,, fthm:419,thesis,"Stavovi potrošača prema prikrivenom oglašavanju","Jelić, Antonia",,,,,,,, fthm:469,thesis,"Upravljanje odnosima s klijentima u hotelijerstvu","Mlakar, Nataša",,,,,,,, fthm:339,thesis,"Utjecaj životnoga stila potrošača na sklonost kupovini","Bojko, Manuela",,,,,,,, fthm:141,thesis,"Empirijsko istraživanje motivacijskih čimbenika posjetitelja glazbenih festivala","Arbutina, Valentino",,,,,,,, fthm:191,thesis,"Marketinška strategija turističke destinacije Turopolje","Kosi, Goran",,,,,,,, fthm:231,thesis,"Sklonost mladih ka posjećivanju sportskih događaja","Stjepić, Tea",,,,,,,, fthm:77,thesis,"Terme Tuhelj kao turistički brend kontinentalne Hrvatske","Tramišak, Matija",,,,,,,, fthm:81,thesis,"Upravljanje imidžem grada Klanjca na turističkom tržištu","Žigman, Ivana",,,,,,,, fthm:222,thesis,"Utjecaj osobnih vrijednosti na sklonost i zadovoljstvo putovanjima","Radivoj, Petra",,,,,,,, fthm:74,thesis,"Hrvatski inovatori u funkciji afirmacije nacionalnog identiteta","Staronj, Antonija",,,,,,,, fthm:223,thesis,"Izbor turističke destinacije","Radošević, Karolina",,,,,,,, fthm:494,thesis,"Marketinške aktivnosti Bluesun hotels & resorts","Prlić, Danko",,,,,,,, fthm:48,thesis,"Primjena društvenih mreža u marketingu turističke destinacije","Gatalica, Tihana",,,,,,,, fthm:60,thesis,"Promocija Hostelling Internationala putem modernih marketinških aktivnosti","Lukinić, Martina",,,,,,,, fthm:337,thesis,"Promocija specifičnih oblika turizma u Slavoniji","Batinić, Nikolina",,,,,,,, fthm:63,thesis,"Uloga festivala u stvaranju pozitivnog imidža turističke destinacije Novalja","Pilko, Morena",,,,,,,, fthm:395,thesis,"Uloga marketinga u razvoju turizma Slavonije i Baranje","Galeković, Karmela",,,,,,,, fthm:64,thesis,"Vrhunski sportaši u funkciji promotora hrvatskog turizma","Radić, Sara",,,,,,,, fthm:233,thesis,"Značajke poslovnoga turizma u Istarskoj županiji","Stulić, Josip",,,,,,,, fthm:169,thesis,"Uloga marketinga u unaprjeđenju zadovoljstva turista u destinaciji","Filipaš, Anni",,,,,,,, fthm:467,thesis,"Marketing wellness ponude u Opatiji","Milih, Mitjan",,,,,,,, fthm:13,thesis,"Brendiranje ruralnog turizma","Bunić, Monika",,,,,,,, svkri:3483,dissertation,"Upravljanje procesom brendiranja na primjeru turističke destinacije Kvarner","Bagarić, Lidija",,,,,,,,