prikaz prve stranice dokumenta Uloga trgovine u formiranju turističke ponude
Rad nije dostupan
disertacija
Uloga trgovine u formiranju turističke ponude
doktorska disertacija

Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Amidžić, D. (1991). Uloga trgovine u formiranju turističke ponude : doktorska disertacija (Disertacija). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:932287

Amidžić, Dragoljub. "Uloga trgovine u formiranju turističke ponude : doktorska disertacija." Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 1991. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:932287

Amidžić, Dragoljub. "Uloga trgovine u formiranju turističke ponude : doktorska disertacija." Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 1991. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:932287

Amidžić, D. (1991). 'Uloga trgovine u formiranju turističke ponude : doktorska disertacija', Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 22.09.2023., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:932287

Amidžić D. Uloga trgovine u formiranju turističke ponude : doktorska disertacija [Disertacija]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 1991 [pristupljeno 22.09.2023.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:932287

D. Amidžić, "Uloga trgovine u formiranju turističke ponude : doktorska disertacija", Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 1991. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:932287

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.