Amidžić, D. (1991). Uloga trgovine u formiranju turističke ponude : doktorska disertacija (Disertacija). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:932287
Amidžić, Dragoljub. "Uloga trgovine u formiranju turističke ponude : doktorska disertacija." Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 1991. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:932287
Amidžić, Dragoljub. "Uloga trgovine u formiranju turističke ponude : doktorska disertacija." Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 1991. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:932287
Amidžić, D. (1991). 'Uloga trgovine u formiranju turističke ponude : doktorska disertacija', Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 15.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:932287
Amidžić D. Uloga trgovine u formiranju turističke ponude : doktorska disertacija [Disertacija]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 1991 [pristupljeno 15.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:932287
D. Amidžić, "Uloga trgovine u formiranju turističke ponude : doktorska disertacija", Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 1991. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:932287