Gredičak, T. (2010). Marketinški pristup valorizacije kulturne baštine u funkciji razvoja turizma : doktorska disertacija (Disertacija). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:938569
Gredičak, Tatjana. "Marketinški pristup valorizacije kulturne baštine u funkciji razvoja turizma : doktorska disertacija." Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2010. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:938569
Gredičak, Tatjana. "Marketinški pristup valorizacije kulturne baštine u funkciji razvoja turizma : doktorska disertacija." Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2010. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:938569
Gredičak, T. (2010). 'Marketinški pristup valorizacije kulturne baštine u funkciji razvoja turizma : doktorska disertacija', Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 12.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:938569
Gredičak T. Marketinški pristup valorizacije kulturne baštine u funkciji razvoja turizma : doktorska disertacija [Disertacija]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2010 [pristupljeno 12.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:938569
T. Gredičak, "Marketinški pristup valorizacije kulturne baštine u funkciji razvoja turizma : doktorska disertacija", Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2010. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:938569