prikaz prve stranice dokumenta Problem provenijencije i determiniranosti odgojnog cilja u novijem razvoju pedagoške misli u Hrvatskoj
Rad nije dostupan
disertacija
Problem provenijencije i determiniranosti odgojnog cilja u novijem razvoju pedagoške misli u Hrvatskoj
(doktorska disertacija)

Čandrlić, Jasminka
Sveučilište u Rijeci
Filozofski fakultet
Odsjek za pedagogiju

Citirajte ovaj rad

Čandrlić, J. (1986). Problem provenijencije i determiniranosti odgojnog cilja u novijem razvoju pedagoške misli u Hrvatskoj : (doktorska disertacija) (Disertacija). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:678229

Čandrlić, Jasminka. "Problem provenijencije i determiniranosti odgojnog cilja u novijem razvoju pedagoške misli u Hrvatskoj : (doktorska disertacija)." Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 1986. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:678229

Čandrlić, Jasminka. "Problem provenijencije i determiniranosti odgojnog cilja u novijem razvoju pedagoške misli u Hrvatskoj : (doktorska disertacija)." Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 1986. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:678229

Čandrlić, J. (1986). 'Problem provenijencije i determiniranosti odgojnog cilja u novijem razvoju pedagoške misli u Hrvatskoj : (doktorska disertacija)', Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, citirano: 27.05.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:678229

Čandrlić J. Problem provenijencije i determiniranosti odgojnog cilja u novijem razvoju pedagoške misli u Hrvatskoj : (doktorska disertacija) [Disertacija]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet; 1986 [pristupljeno 27.05.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:678229

J. Čandrlić, "Problem provenijencije i determiniranosti odgojnog cilja u novijem razvoju pedagoške misli u Hrvatskoj : (doktorska disertacija)", Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, Rijeka, 1986. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:678229

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.