Čapko, Z. (1998). Hipermedijalne metode u marketingu : doktorska disertacija (Disertacija). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:592178
Čapko, Zvonko. "Hipermedijalne metode u marketingu : doktorska disertacija." Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 1998. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:592178
Čapko, Zvonko. "Hipermedijalne metode u marketingu : doktorska disertacija." Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 1998. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:592178
Čapko, Z. (1998). 'Hipermedijalne metode u marketingu : doktorska disertacija', Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 14.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:592178
Čapko Z. Hipermedijalne metode u marketingu : doktorska disertacija [Disertacija]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 1998 [pristupljeno 14.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:592178
Z. Čapko, "Hipermedijalne metode u marketingu : doktorska disertacija", Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 1998. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:592178