Luković, T. (1993). Marketing koncepcija razvoja nautičkog turizma kao jedna od osnova razvoja gospodarstva Republike Hrvatske : doktorska disertacija (Disertacija). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:190023
Luković, Tihomir. "Marketing koncepcija razvoja nautičkog turizma kao jedna od osnova razvoja gospodarstva Republike Hrvatske : doktorska disertacija." Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 1993. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:190023
Luković, Tihomir. "Marketing koncepcija razvoja nautičkog turizma kao jedna od osnova razvoja gospodarstva Republike Hrvatske : doktorska disertacija." Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 1993. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:190023
Luković, T. (1993). 'Marketing koncepcija razvoja nautičkog turizma kao jedna od osnova razvoja gospodarstva Republike Hrvatske : doktorska disertacija', Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 06.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:190023
Luković T. Marketing koncepcija razvoja nautičkog turizma kao jedna od osnova razvoja gospodarstva Republike Hrvatske : doktorska disertacija [Disertacija]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 1993 [pristupljeno 06.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:190023
T. Luković, "Marketing koncepcija razvoja nautičkog turizma kao jedna od osnova razvoja gospodarstva Republike Hrvatske : doktorska disertacija", Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 1993. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:190023