prikaz prve stranice dokumenta Mjerenje kvalitete usluga u hotelskoj industriji - atributivni pristup
Rad nije dostupan
disertacija
Mjerenje kvalitete usluga u hotelskoj industriji - atributivni pristup
doktorska disertacija

Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Marković, S. (2003). Mjerenje kvalitete usluga u hotelskoj industriji - atributivni pristup : doktorska disertacija (Disertacija). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:394475

Marković, Suzana. "Mjerenje kvalitete usluga u hotelskoj industriji - atributivni pristup : doktorska disertacija." Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2003. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:394475

Marković, Suzana. "Mjerenje kvalitete usluga u hotelskoj industriji - atributivni pristup : doktorska disertacija." Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2003. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:394475

Marković, S. (2003). 'Mjerenje kvalitete usluga u hotelskoj industriji - atributivni pristup : doktorska disertacija', Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 02.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:394475

Marković S. Mjerenje kvalitete usluga u hotelskoj industriji - atributivni pristup : doktorska disertacija [Disertacija]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2003 [pristupljeno 02.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:394475

S. Marković, "Mjerenje kvalitete usluga u hotelskoj industriji - atributivni pristup : doktorska disertacija", Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2003. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:394475

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.