Stamenić, S. (2011). Utjecaj marketinških čimbenika na uspješnost hrvatskih poslovnih subjekata na međunarodnom tržištu : doktorska disertacija (Disertacija). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:814022
Stamenić, Sanja. "Utjecaj marketinških čimbenika na uspješnost hrvatskih poslovnih subjekata na međunarodnom tržištu : doktorska disertacija." Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2011. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:814022
Stamenić, Sanja. "Utjecaj marketinških čimbenika na uspješnost hrvatskih poslovnih subjekata na međunarodnom tržištu : doktorska disertacija." Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2011. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:814022
Stamenić, S. (2011). 'Utjecaj marketinških čimbenika na uspješnost hrvatskih poslovnih subjekata na međunarodnom tržištu : doktorska disertacija', Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 12.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:814022
Stamenić S. Utjecaj marketinških čimbenika na uspješnost hrvatskih poslovnih subjekata na međunarodnom tržištu : doktorska disertacija [Disertacija]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2011 [pristupljeno 12.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:814022
S. Stamenić, "Utjecaj marketinških čimbenika na uspješnost hrvatskih poslovnih subjekata na međunarodnom tržištu : doktorska disertacija", Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2011. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:814022