Singer, J. (1981). Marketing pristup izradi programa razvoja petrokemije : (doktorska disertacija) (Disertacija). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:338015
Singer, Jakša. "Marketing pristup izradi programa razvoja petrokemije : (doktorska disertacija)." Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 1981. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:338015
Singer, Jakša. "Marketing pristup izradi programa razvoja petrokemije : (doktorska disertacija)." Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 1981. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:338015
Singer, J. (1981). 'Marketing pristup izradi programa razvoja petrokemije : (doktorska disertacija)', Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 13.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:338015
Singer J. Marketing pristup izradi programa razvoja petrokemije : (doktorska disertacija) [Disertacija]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 1981 [pristupljeno 13.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:338015
J. Singer, "Marketing pristup izradi programa razvoja petrokemije : (doktorska disertacija)", Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 1981. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:338015