Amidžić, D. (1991). Uloga trgovine u formiranju turističke ponude : doktorska disertacija (Doctoral thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:932287
Amidžić, Dragoljub. "Uloga trgovine u formiranju turističke ponude : doktorska disertacija." Doctoral thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 1991. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:932287
Amidžić, Dragoljub. "Uloga trgovine u formiranju turističke ponude : doktorska disertacija." Doctoral thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 1991. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:932287
Amidžić, D. (1991). 'Uloga trgovine u formiranju turističke ponude : doktorska disertacija', Doctoral thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 15 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:932287
Amidžić D. Uloga trgovine u formiranju turističke ponude : doktorska disertacija [Doctoral thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 1991 [cited 2024 November 15] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:932287
D. Amidžić, "Uloga trgovine u formiranju turističke ponude : doktorska disertacija", Doctoral thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 1991. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:932287