prikaz prve stranice dokumenta Kvaliteta kao strategija dugoročnoga razvoja hotelske kompanije
No public access
doctoral thesis
Kvaliteta kao strategija dugoročnoga razvoja hotelske kompanije
doktorska disertacija

University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Mogorović, M. (2009). Kvaliteta kao strategija dugoročnoga razvoja hotelske kompanije : doktorska disertacija (Doctoral thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:118162

Mogorović, Mirjana. "Kvaliteta kao strategija dugoročnoga razvoja hotelske kompanije : doktorska disertacija." Doctoral thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2009. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:118162

Mogorović, Mirjana. "Kvaliteta kao strategija dugoročnoga razvoja hotelske kompanije : doktorska disertacija." Doctoral thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2009. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:118162

Mogorović, M. (2009). 'Kvaliteta kao strategija dugoročnoga razvoja hotelske kompanije : doktorska disertacija', Doctoral thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 15 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:118162

Mogorović M. Kvaliteta kao strategija dugoročnoga razvoja hotelske kompanije : doktorska disertacija [Doctoral thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2009 [cited 2024 November 15] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:118162

M. Mogorović, "Kvaliteta kao strategija dugoročnoga razvoja hotelske kompanije : doktorska disertacija", Doctoral thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2009. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:118162

Please login to the repository to save this object to your list.