University of Rijeka Faculty of Tourism and Hospitality Management
Cite this document
Stipanović, C. (2003). Marketinške odrednice kvalitativnih trendova turističke ponude na europskom tržištu : doktorska disertacija (Doctoral thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:593514
Stipanović, Christian. "Marketinške odrednice kvalitativnih trendova turističke ponude na europskom tržištu : doktorska disertacija." Doctoral thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2003. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:593514
Stipanović, Christian. "Marketinške odrednice kvalitativnih trendova turističke ponude na europskom tržištu : doktorska disertacija." Doctoral thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2003. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:593514
Stipanović, C. (2003). 'Marketinške odrednice kvalitativnih trendova turističke ponude na europskom tržištu : doktorska disertacija', Doctoral thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 15 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:593514
Stipanović C. Marketinške odrednice kvalitativnih trendova turističke ponude na europskom tržištu : doktorska disertacija [Doctoral thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2003 [cited 2024 November 15] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:593514
C. Stipanović, "Marketinške odrednice kvalitativnih trendova turističke ponude na europskom tržištu : doktorska disertacija", Doctoral thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2003. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:593514