doctoral thesis
Marketinške odrednice kvalitativnih trendova turističke ponude na europskom tržištu
doktorska disertacija

University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Stipanović, C. (2003). Marketinške odrednice kvalitativnih trendova turističke ponude na europskom tržištu : doktorska disertacija (Doctoral thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:593514

Stipanović, Christian. "Marketinške odrednice kvalitativnih trendova turističke ponude na europskom tržištu : doktorska disertacija." Doctoral thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2003. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:593514

Stipanović, Christian. "Marketinške odrednice kvalitativnih trendova turističke ponude na europskom tržištu : doktorska disertacija." Doctoral thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2003. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:593514

Stipanović, C. (2003). 'Marketinške odrednice kvalitativnih trendova turističke ponude na europskom tržištu : doktorska disertacija', Doctoral thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 15 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:593514

Stipanović C. Marketinške odrednice kvalitativnih trendova turističke ponude na europskom tržištu : doktorska disertacija [Doctoral thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2003 [cited 2024 November 15] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:593514

C. Stipanović, "Marketinške odrednice kvalitativnih trendova turističke ponude na europskom tržištu : doktorska disertacija", Doctoral thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2003. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:593514

Please login to the repository to save this object to your list.