Grbac, B. (1991). Tržišne i marketing odrednice privređivanja malog i srednjeg obima : doktorska disertacija (Doctoral thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:458437
Grbac, Bruno. "Tržišne i marketing odrednice privređivanja malog i srednjeg obima : doktorska disertacija." Doctoral thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 1991. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:458437
Grbac, Bruno. "Tržišne i marketing odrednice privređivanja malog i srednjeg obima : doktorska disertacija." Doctoral thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 1991. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:458437
Grbac, B. (1991). 'Tržišne i marketing odrednice privređivanja malog i srednjeg obima : doktorska disertacija', Doctoral thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 05 April 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:458437
Grbac B. Tržišne i marketing odrednice privređivanja malog i srednjeg obima : doktorska disertacija [Doctoral thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 1991 [cited 2025 April 05] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:458437
B. Grbac, "Tržišne i marketing odrednice privređivanja malog i srednjeg obima : doktorska disertacija", Doctoral thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 1991. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:458437